יום שבת, 6 בנובמבר 2010

קבצי מסלולים - בפורמטים השונים

כאן אשים רשימה של כל הקלטות המסלולים שיש לי, על פי פורמטים.  את המסלולים אני מקליט בעזרת הטלפון הנייד שלי, עם תוכנת GPS ייעודית לנושא.  אתם יכולים לעשות אחד משני דברים בשביל לקבל את הקובץ:

1. להיכנס לרשומת הטיול, להיכנס לקישור שאני שם שם ולהוריד.
2. לשלוח לי אימייל עם שם הטיול והפורמט הנדרש - מבטיח לשלוח תוך מספר ימים לכל היותר.

הקבצים הקיימים:

1. תל צפית, חרובית ועג'ור - GPX / KML.
2. תל חדיד ובן שמן קצר - GPX / KML.
3. כרמי יוסף - GPX / KML.
4. פארק קנדה קצר (ללא סינגל חורון ואנדלס) - GPX / KML.
5. דרך הסוכר - ממעלה אדומים לאלמוג - GPX / KML.
6. דרך הסוכר - מהשומרוני הטוב לאלמוג - TCX / GPX / Google earth

3 תגובות:

  1. 5. הר הרוח - פארק קנדה, כולל אנדלס, רודי וסוף השחור - GPX / KML.

    השבמחק
  2. אהלן.
    אשמח לדרך הסוכר' ממעלה אדומים לאחיות GPS.
    תודה
    Barat11@gmail.com

    השבמחק
  3. אהלן.
    אשמח לדרך הסוכר' ממעלה אדומים לאחיות GPS.
    תודה
    Barat11@gmail.com

    השבמחק